http://ead.blogg.se/

2010-11-19
15:12:57

fredag <3
Tjoosan :)
Sitter soffan just nu och gör inte så mycket :/ Mamma och Stellan är i Uppsala med Titus som är sjuk :'( Hoppas han blir bättre snart!
Men iaf, idag hade femmorna på Johns skola gjort en teater som vi kollade på x) Haha, dom var väldigt duktiga faktiskt (a)
synd bara att det var sista dagen idag :/ Kunde vart nu som vi hade prao i två veckor ist för i åttan :o Men jag har iaf lovat att jag ska komma och hälsa på någon gång. Hihi :)
I morgon ska jag kolla på Johns bandymatch, eller mamma och Stellan ska stå och sälja i en kiosk typ och jag ska kanske hjälpa till (a) Förutom att vi ska vara där klockan åtta -.-' På morgonen alltså... Men jaaaah.
På söndag vet jag inte vad jag ska göra :/ Något kommer jag väll på något..
Puss <3
Hoppas du blir bättre snart sötnos :(♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?