http://ead.blogg.se/

2010-11-29
20:34:43

:@@@@@@@
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHH :@ Varför ser man inte min nya header?!?!?! -.- Eller det kanske bara är jag som inte ser den? :o Men jag gjorde den iaf igår, eller tror att det var då... :( Men men, den kommer väll, hoppas jag.
Men skolan idag då? Hade "ta igen dag" så vi hade bara tre lektioner men slutade ändå samma tid :o helt sjukt ju -.-' Men jag hade bara matte och so :) Hehe, så nu ligger jag ganska bra till, eller det är vad jag tror... :/ En till sak som jag tror är att en viss person inte talar om något för mig, som den personen egentligen borde? Men jag är inte helt säker :/ Men jag hoppas att det inte är som jag tror...
Imorgon ska jag till stallet och kommer hem typ 20 i åtta... *suck* Men men, får ta och inte glömma täckbyxorna bara så ska det nog gå bra :) Annars lär man ju frysa ihjäl :o
OMG vilken gammal bild :OOOOOO

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?