http://ead.blogg.se/

2010-05-01
12:36:28

valborg & idag
HejHej! :]
Igår va det ju valborg då da men det missa väll ingen? ;) Haha nejmen jag gjorde inge speciellt. Gick ner till Sånka och kolla på brasan, va med Amanda B och Michelle typ :) Satt med Johanna, Frida, Emma, Jocke och Mathias sen ett tag också :) Sen gick vi hem och jag gjorde typ inget alls, satt och tråka, dampa på Denniz och gick och la mig... Men imorse så vakna jag typ vid nio, tio? Gick upp och duscha och sen åt jag frukost. Men nu kom jag nästan precis hem från slottet, det va typ någon sak med massa bilar :p Haha, inte jättekul kanske men en del bilar va verkligen fina! :) Men vad jag ska göra nu vet jag inte men något hittar jag på :)
kanske skriver mer sen :)
PuSsPuSs

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?