http://ead.blogg.se/

2010-05-16
20:29:13

farmor :)
Hejsan :)
Har vart hos farmor dom senaste dagarna, därav den dåliga uppdateringen :)
Men jaja. I torsdags åkte vi först till Knivsta och hämta Veronica från jobbet och sen in till uppsala och sen när vi var klara där så åkte vi till farmor och jag stannade där ist för att åka hem ;) Hehe, men vi gjorde inte så mycke. Typ va hemma, jag sola, åkte och hälsa på Benita i stallet? Aa, det va väll ungefär det vi gjorde, eller nej, vi var på h&m också och kollade efter en bikini, men jag hitta ingen, eller asså alla fanns inte alla som jag hade sett på hemsidan och dom vill jag se i verkligheten innan jag bestämmer mig ;) Haha, jag är som jag är :)
Men nu ska jag gå :)
Puss

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?