http://ead.blogg.se/

2010-05-21
18:48:28

sweet sun! :D
Heeeejsan :D
Sitter ute med datan nu och det kan typ inte bli skönare! :D Eller jo, några grader till bara, hehe (a) Men iaf. Idag va det sista dagen på praoen :) Så på måndag är det skola igen, tyvärr... Och när jag är i skolan så sitter mamma och Stellan på ett plan ner till Egypten! :o Eller så kanske dom är framme redan? Hur lång ti tar det att flyga till egypten? Nån som vet? (a) Haha, men aa. Ihelgen vet jag inte vad jag ska göra :) Om det är fint väder så kanske vi drar till Grönan igen? :D Haha, det är på tiden nu tycker jag! Men om det skull bli dåligt väder skulle vi bara vara hemma... Men vi får se :) Kanske skriver mer sen :)
PUSS

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?