http://ead.blogg.se/

2010-05-26
19:00:49

Mathias dator :)

Hejsan!
Sitter vid Mathias data nu för jag orkar inte starta min (a) Haha, men det tar så lång tid och så fick jag ju låna den så då gjorde jag väll självklart det? :) hehe, dagen slutade iaf med matteprov!? Det sög men man får väll hoppas att det gick bra... Va typ chans och risk eller va det nu hette, kapitlet alltså ;) När jag kom hem så jag jag och Mathias ut med hundarna och satt vi datan typ.. Körde 4-hjuling också! :D fast jag blev lite lerig "/ Men det va det värt :) Hihi. Men nu har jag typ suttit här den senaste timmen? ;s Men nu, eller ja snart, ska jag gå ut med hundarna :) Och nu har jag inge mer att skriva.. kanske skriver mer sen :)
PUUUUUSS


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?