http://ead.blogg.se/

2010-05-06
17:35:59

kyrkcentrum

Tjosan! :]
Idag har alla i åttan vart i kyrkcentrum och haft någon trafiksäkerhets sak när man köra moppe och en massa grejer :) Va ganska okej. Man slapp ju skolan iaf ;) Haha men iaf. Klockan halv två så slutade vi och jag gick och försökte hitta vart det va Mathias jobbade :) Men sen så förstog jag när han hade sagt det typ 100 gånger :$ (a) Men eftersom jag skulle ha omprov i matte och engelska så kunde jag inte åka hem så jag gick till Amanda och träffa henne ist! :D Va där till typ halv tre och sen gick jag tillbaka till skolan :) Det tog bara 10 minuter typ! :o Asså från Västerängen till Gransäter. Känner mig ganska duktig (a) Men aa, nu ska jag iaf gå så
puss & Kram =)♥


aa juste, här är mitt otroligt fina öga :(


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?