http://ead.blogg.se/

2010-05-07
15:52:37

hum?

Kollade lite på lelles hemsida nyss.
 hittade några fina hjälmar som inte va så dyra heller! :D
Men men, här är några iaf :)



Hehe, aa några iaf :) jag kommer säkert ångra mig men den SKA vara antingen vit eller rosa! ;) Men jag tror jag tycker den vita eller aa, moppen är ju någon form av blå så då blir det ju fint med vit.. AAHH jag får panik när jag inte kan bestämma mig -.- Men å andra sidan har jag inte kortet än så jag behöver ju inte stressa (a) :)


Kommentarer:
#1: Melissa

fina hjälmar, vad kommer dom ifrån och vad kostar dem, svara tll MIN blogg! :)

2010-05-09 @ 10:55:38
#2: Anonym

den till höger var LÄTT snyggast!

2010-05-15 @ 20:19:22
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?