http://ead.blogg.se/

2010-05-04
19:37:58

:(
Hejsan,
bloggade inte igår bara för att jag inte orkade eller hade lust...
Var verkligen ingen bra dag igår! :o Alla tjejer i klassen gick till ungdomsmottagningen och så satt vi där och prata och lalala. Men sen när vi gick in i ett rum och hon börja prata om, öh ja. Vad hon prata om kommer jag inte ihåg :s Det jag kommer ihåg va att jag satt mig på en stol och kännde mig yr och sen vakna jag av att någon sa "hon blöder" och ja, då hade jag tydligen svimmat och slagit i huvet i en pall och börja blöda på ögonbrynet :( så ja, det va absolut inte min turdag idag! ;o
Men dagen idag då? Gick upp som vanligt vid 20 över 7, halv sju någonting :) Klädde på mig, sminka mig, gick och åt frukost, borsta tänderna och sen gick jag ut till bilen och mamma skjutsa mig till stationen i Sigtuna. Sen när jag kom till skolan så hade vi so, svenska, slöjd, lunch, svenska och sist profil :) Efter det så åkte jag till centrum eftersom det inte går någon halv fyra buss, men jag han typ inte göra något där ändå så jjag gick upp till bussen och sen när jag va hemma så åt jag, kolla på tv och nu sitter jag här :) Vad jag ska göra sen vet jag inte, eller jo. Jag måsta plugga. Tyvärr. Men ska jag klara provet så måsta man ju -.-' Haha, men nu ska jag gå :)
PUSS

Kommentar:
#1: Anonym

varför svimmade du?:O:O fett läskigt.

typ som lisa, när hon svimmade för att vi pratade om mens (a)mohahah.

puss pådej :)

2010-05-05 @ 08:59:49
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?