http://ead.blogg.se/

2010-05-02
13:38:00

Bästavän <3
Hej & förlåt för sämst uppdatering! Men när man har kul så glömmer man bort (a) Haha, men aa. Jag har iaf vart med Amanda idag och igår! :D Hon kom vid typ fem eller något sånt och så sov hon här :) Det va verkligen länge sen hon gjorde det eftersom hon är allergisk mot pälsdjur, men vi fick låna Mathias rum :) Tack Mathias :] Sen så skulle vi kolla på någon film på 6:an.. Men det sluta med att vi inte gjorde det (a) Snacka om en film utam handling! :o Haha, varken min eller Amandas typ av filmsmak :p Men aa, det fanns inge annat på tv:n ju :(
Men i morse vakna jag av att Amanda låg och peta i mitt öga! :D Haha, inte för att jag ville men hon fick upp mig iaf ;) Men då kollade vi på tv ett tag sen gick vi in och åt frukost, och sen gick vi ut. Men nu e hon hemma och jag vet inte vad jag ska göra nu..
puss♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?