http://ead.blogg.se/

2010-05-11
21:09:10

andra dagen...
Hejsan :)

Nu sitter jag i mitt rum i min säng och ja, bloggar? Haha, men nej, är inne på facebook och kollar andra bloggar också :) Men idag va det iaf andra dagen på praoen. Det suger! Asså det stället jag praoar på... SHELL! Jippie liksom -.-' är typ deras lilla "springflicka" Som hämtar det dom vill ha -.-
Prao? Vad är meningen med det egentligen? Vi gör deras jobb och dom får lön för det vi gör?! Är det bara jag som har tänkt så? :s Men om det bara är jag är det ju bara jag som är smart? (a) Men aa, nu har jag inge mer att skriva.. Eller jo, men jag orkar inte! :)
puss&puss

Kommentar:
#1: Amanda

Skulle inte du praoa på nån djurbutik :o ? <3333

2010-05-12 @ 16:19:05
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?