http://ead.blogg.se/

2010-06-18
18:18:53

loveu bästavän <3
Hejsan! :)

Nu har Amanda åkt hem :( Men dom här två dagarna har vart suuuuper roliga! :D Haha, dom bästa på det här sommarlovet! Iaf hittills! :o Haha, när vi gå på grönan blir det kanske den bästa dagen? (a) Haha, tror inte det ;) Alla dagar med bästavän blir bara bäst, och det går inte att ändra på :)♥
Men iaf, vi har typ inte gjort något speciellt :) Idag var vi i Väsby och typ gick i affärer, fast vi hade typ inga pengar. Haha. Men ett varsitt linne blev det iaf :)
Blev inte så mycket bilder som det brukar bli1 :o Haha, men några iaf :) Lägger upp dom sen när jag har lagt över dom på datan.
Nu vet jag inte vad jag ska göra, kolla vad jag har på min rygg, kliar som fan! :o Kanske ett myggbett?  Haha, tönt jag är :) Men jaaaaaa.....
Puss :*

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?