http://ead.blogg.se/

2010-06-22
21:38:04

GRÖÖÖÖNAN! :D
Hejsvejs :)

Hemma från grönan nu! :) Sjukt rolig dag alltså :D
Men iaf, vi tog bussen som kom in till station 10, och skulle hinna med tåget som gick typ tio över eller när det va men precis när gick genom dom där dörrarna åkte det iväg! :o Så himmla irriterande -.-' haha men aa, då gick vi ner till centrum ist för Amanda skulle köpa pengar till sin mobiiiil :) Oh när vi hade gjort det gick vi upp dit igen.. Sen tog vi bussen till grönan och blablabla... När vi kom dit så va det redan jättelång kö för att köpa åkband och de :(
Men det första vi åkte va pop-expressen eller va den heter! Så sjukt rolig (a) Haha, typ min favorit ;$ Sen kommer jag inte ihåg vad vi åkte :s Men vi gick iaf spökhuset :o Är det bara jag som hatar när dom går efter en?! :O SKIT läskit om jag får säga det själv, men ändå lite rolig (a) Haha ha ha- ha.. Har lite tråkit just nu men tror jag lägger upp bilderna, blev inte så många för batterierna tog slut :(
PUSS

Suddig bild på Amanda men den är söt ändå! :)♥

Jag på tåget till grönan..

 

bästavän♥

 


;)♥


Avslutar med en bild på världens sötaste Amanada! :D♥

Och ja, eftersom batteriet tog slut blev det typ bara 7 bilder? :(
Men aja, blir väll fler nästa gång? ;)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?