http://ead.blogg.se/

2010-06-05
20:00:54

5 juni 2010
Hejhej! :)

Idag har jag och mamma vart i Väsby, hittade en klänning som jag ska ha på skolavslutningen, tyvärr inte den jag ville ha för den fanns inte.. "våran butik är för liten så vi får inte in alla kläder". Men och, den kan dom väll ta hem iaf? ;( (a) Men skit samma, köpte klänningen så nu är det bara skorna kvar. Men dom ska jag åka och köpa nästa vecka. Om pappa kan köra såklart :) Hehe, annars får jag väll tvinga honom? (a) Haha, nej då. Men om man ber lite snällt så brukar det funka :) Hihi.
Men nu är grannarna här och sitter ute på altan och snackar. Vad jag ska göra vet jag inte. Men snart ska vi äta och jag har inge på att skriva ;)
Puss♥


Hihi, söta Roj :)♥


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?