http://ead.blogg.se/

2010-01-10
22:16:53

Vill inte :o

Hejhej :) Vet att det vart väldigt dålig uppdatering idag men jag har liksom inte haft lust, plus att det inte har hänt något roligt  heller? Och då orkar man ju typ inte skriv.. Men har haft "myskläder" på mig hela dan idag :) Och då menar jag inte en rosa som alla fjortisar har utan vanliga mjukisbyxor och typ en tjocktröja? Haha kanske inte låter som myskläder precis men dom mjukbyxorna kan man verkligen inte ha någon annan stans än hemma! xd Haha. Juste, gjorde en ny header till bloggen igårkväll som jag inte orka fixa klart, asså satt den syns? Äh, ni fattar väll vad jag menar? -.-' Men det ska jag fixa nu tror jag :) 


 

  Hatar verkligen skolan -.-' Den ända posetiva är väll att man får träffa alla igen men inget annat! -.-'


Kommentarer:
#1: rosen

vill inte vill inte vill inte vill inte vill inte VILL INTE BÖRJA SKOLAN! :(

2010-01-10 @ 22:58:10

hah ja du borde se filmen .. Den e bra!

2010-01-11 @ 12:08:29
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?