http://ead.blogg.se/

2010-01-21
20:10:42

Torsdag

Är Simpson på tv nu (a) Haha, kollar inte så mycket men det händer väll (a) HaHa. Slutade klockan halv två ist för två så det va ganska najsigt :) Men eftersom det inte går någon halv två buss så va jag tvungen att ta två bussen -.-' Alltså sitta i skolan i en halvtimme. Imorgon är det fredag och jag längtar som f*n :D Inte för att jag ska göra något speciellt men det är helg och det älskar vi! (a) När jag kom hem så satt jag mig vid datan ett tag och sen va jag med Mathias och Johanna ist :) Putta ner Mathias bil till Tommys garage eftersom det är varmare att mecka där nere än ute (a) Sen när vi hade gjort det så åkte vi upp till Micke och Peggy :) Mathias skulle fråga något? Haha, puss<3


Kommentar:
#1: rosalie

IADG ÄRE FREDAGSMYYYYYYYYYYYS :D

2010-01-22 @ 10:57:14
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?