http://ead.blogg.se/

2010-01-05
20:09:21

prilla = mitt lilla pucko :)<3

Hejsan! :]
Åt nyss, kyckling med ris :) Mumsigt. Fast åt typ inget eftersom jag typ är sjuk? Nejmen jag kan kanppt andas genom näsan, får typ gå och snyta mig varanan minut -.-' Men jag överlever, det gör jag alltid. Dagen idag har iaf vart piss! vakna för sent plus lite andra grejjor "/ Satt typ med datan tills ett? Fixa med bilder och ladda ner lite program och sånt eftersom det hade försvunnit :) Men nu är det som det va förut igen (y) Sen typ åt jag (frukost alltså) och sen gick jag till data igen :$ Känner mig som värsta data nörden idag men vad gör man när datan inte har funkat på typ ett halvår? Men sen gick jag ut med vovvarna och det va svin kallt, när jag kom in sa pappa att det va -21° :o Prilla typ frös ihjäl fast hon hade två tröjor på sig, stackars lilla pucko :) Hehe, nejmen hon är inte smart iaf ;) Vad jag ska göra för något nu vet jag inte riktigt men något roligt lär det väll inte bli x]  
pusspuss!<3


mitt lilla Pucko :*
            


Kommentar:
#1: Amanda

sv: USCH ! bilder på mig är fula :( hahahah , bilder på dig är fina :'ddd <3333333

hur gör man då :$? är inte så teknisk hahahha :) <333333333

2010-01-05 @ 20:28:41
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?