http://ead.blogg.se/

2010-01-18
22:45:40

Kortfattat?
Hellu :) Ligger i sängen just nu och är lite trött (a) Men kände liksom att jag skulle blogga iaf så det får bli ett kortfattat inlägg ;) Skit samma, dagen börja med att jag gick upp och gjorde mig ordning, sminka mig, åt, det gammla vanliga alltså ;) Sen när jag kom till skolan så satt jag där i en timme, eller typ 45 minuter. Sen hade vi kontakt-tid, engelska (?), matte, lunch, matte och sist språkval. 
På bussen hem träffa jag Amanda & Elle :D<3 När jag kom hem så gjorde jag typ inget, torkade upp "sjön" på mitt golv... Haha, inte kul! -.-' Sen kommer jag inte ihåg vad jag gjorde mer :s Typ åt och massa annat :)
<3


 Minns du Amanda? :d <333


Kommentar:
#1: Amanda

HAHAHA ja :D <333333

2010-01-20 @ 21:54:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?