http://ead.blogg.se/

2010-01-04
14:37:09

jag har trååååååkit! :o


ANVÄNDER DU:

mascara? - ja!
kajal? - kan hända men inte ofta ;)
foundation? - yepp
läppstift? - nej
läppglans? - sometimes
plattar håret varje dag?- nja, inte på helgerna om jag bara är hemma :)
parfym? - alltid!

HAR DU:
mobbat någon? - inte vad jag kommer ihåg :s
kompisar som är lika i sättet som du själv? - jepp :)
killkompisar? - yess
tjejkompisar? - det me!
bästakompisar? - AMANDA :')<3
har du msn? -  yess
har du lunarstorm? -  nepp
har du bilddagboken? mm

BRUKAR DU:
bli sur för ingenting? - ibland händer det väll 
Skratta åt ingenting? -  JA!
Gråta minst en gång i veckan? - ne
Skrattar när någon ramlar? -  det brorpå vem det är ;)
skratta så tårarna rinner? - ibland
för det mesta ha kul i klassrummet? - det brorpå vilken lärare man har! :o men oftast inte -.-
ha suddkrig på lektionerna? - ne

ÖVRIGT:

Har du pojkvän ? - nä, :(
Vad ska du göra ikväll ? - vet inte "/
Är du ofta seriös ?- det brorpå vem jag är me ;)
Gillar du att kramas ? - ja.
Gillar du att pussas? - ja.
Hur många biologiska syskon har du ? - 1 :)
Har du utlänska föräldrar ? - räknas finland ;$
Saknar du någon ? - mm :(
Mjukisbyxor eller jeans ? -  Jeans
Bada eller sola ? - båda! :D
Har du fräknar ? - nix :)
Favorit godis ? - öh, typ allt :o
Anser du att du är stark ? STARKAST, hehe eller inte -.-
Är du kittlig ? - ja! :o
Har du en digital kamera ? - mm
Vad har du på dig nu ? - Jeans, tjocktröja, linne, underkläder
Hur mår du ? - helt okej faktiskt :)
Vad kan inte du leva utan? min smarta hjärna!
Vart har du ont ? - i halsen ;(
Vem vet mest om dig? - jag själv,
Tänker du gifta dig ? - vet inte,
Är du förlovad ? - nepp
Har du pussat någon den här månaden? nä, om inte hunden gills (a)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?