http://ead.blogg.se/

2010-01-06
23:49:41

hehe

Hej och hopp! Höll på att glömma att skriva om dagen :s Men skit samma, vaknade vid typ halv tolv, tolv eller något sånt :) Då gick jag typ upp och Johanna och jag gjorde lunch, eller ja frukost på lunchtid ;) Det blev kulkorv med makaroner (a) Höhö. Men sen kom typ Mathias kompis Jocke och Jockes tjej :) Då åkte vi ner till isen och åkte snowracer efter 4-hjulingen, va rätt kul faktiskt förutom att man inte såg något när man satt där bak och fick FULLT med snö i hela fejset -.-' Höhö nej men det va kul (a) Sen gick typ våran 4-hjuling sönder och Mathias blev lite arg där ett tag men det gick över :) Sen åkte vi hem och dom åkte till typ Uppsala? Och jag satt mig under täcket med datorn och prata med Amanda i tele. Ska vara med henne imorgon :D Eller har jag skrivit det en gång? Aja, en gång extra gör väll inget? ;) Och sen typ städa jag mitt rum, gick och åt och gick och städa igen "/ Och nu sitter jag här, i Olivias rum och kollar när hon spelar zoo... nånting x]
pussssssssss!


Kommentar:
#1: Amanda

sv: Hahaha så typiskt :o <3333333333333

2010-01-07 @ 20:02:24
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?