http://ead.blogg.se/

2010-01-17
18:48:28

oj

Hej, skrev inge mer igår pga att jag kolla på film ist (a) Haha nej men den va jätte bra och sen va jag för trött för att skriva :s Men men, till dagen ist :) Vaknade och åt frukost.. Blablabla, alt det vanliga liksom x) Sen åkte vi till Sigtuna för att vi skulle åka skridskor men det va för kallt så jag åkte inte (a) Satt och kolla när John åkte ist (a) Haha sen vid halv två gick vi till Gröna Ladan, en biograf i Sigtuna alltså... John ville se Alvin och gänget två, eller heter den så? Aja, skit samma ;) Den va ganska bra faktiskt :$ Trodde den skulle vara animerad, asså hela filman men det va bara dom där ekorrarna som va det :o Haha. Sen när jag kom hem så åt jag kebab (y) Imorgon åker jag till pappa igen :) Och då får jag min älskade data :D och förhoppningsvis så kommer jag blogga lite mer då? Aja, vi får se ;)
Puss <3


Från nyår..


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?