http://ead.blogg.se/

2010-01-23
17:10:24

:DDDD

Tjolahopp :D
Dagen idag har vart riktigt nice :D Vaknade typ halv tio och sen kom Johanna in vid tio? Hon höll på med datan och jag försökte somna om x) haha, sen så åt vi typ frukost? Aja skit samma, till det roliga :D
Eftersom vi skulle ut på isen och träffa några så började jag leta mina crosskläder :) Sen när jag hitta dom så började jag såklart klä på mig? Haha, när jag nästan va klar så va det så j*kla varmt så jag typ dog lite :) Haha nej då men varmt va det iaf :o Sen när jag va klar åkte jag ner till isen där pappa och dom va, och väntade på Mathias och Johanna :) När dom kom åkte vi till Skegarn (stavning?). Sen va vi där typ hela tiden, förutom när vi åkte och hämta något till bilen x] Och nu sitter jag här och pratar med Johanna och är inne på facebook =) Kanske skriver mer sen :)
pusssss 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?