http://ead.blogg.se/

2010-01-03
19:12:16

börjat blogga igen ;]

Hejhej! :) Nu va det ett tag sen jag blogga men från och med nu ska jag göra det varje dag, iaf försöka (a) Höhö. Men idag har inte gjort så mycke, firat pappa som fyllt 41 :) GRATTIS TILL HONOM :D
Sen åkte vi till bålsta och lämna Johanna :( Och Tommy tanka till sin 4-hjuling :) Den är totalt livsfarlig, 4-hjulingen alltså :o Den svänger av sig själv -.-' Men det va bara när jag körde :o Så det va roligare att åka med Mathias (a) hehe. Vad jag ska göra sen vet jag inte men inte kolla på tv iaf eftersom den är upptagen just då -.-' Haaatar värkligen Star wars :( Eller kanske inte hatar men det är inget jag vill kolla på ;) Men nu ska jag iaf gå..
pusssssss!


Kommentar:
#1: Amanda

grattis till honom :D

sötnos! <333333333333

2010-01-03 @ 21:37:17
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?