http://ead.blogg.se/

2010-01-07
20:25:08

Bästavän idag! :D

Hejhej, kom hem för typ en halvtimme sen? Aja, dagen har vart bäst! :D Tack vara Amanda såklart! ;) Hehe, men pappa typ skjutsa mig till henne vid tolv och då typ så gjorde vi typ inget speciellt, typ satt och snacka om allt möjligt och tog kort :) Sen vi gick ut, till Idelabyn.. vad vi skulle göra där vet jag inte men dit gick vi iaf ;) Vi hittade en gul cykel som hade ett avbrutet styre, eller heter det så? Avbrutet asså? skit samma, ni fattar väll vad jag menar? (a) Höhö. Sen gick vi in och... kommer inte ihåg va vi gjorde då :s Elle jo, vi tog mer kort, eller ja något sånt va det iaf :)
Efter ett tag sen gick vi ut igen och då skulle vi komma upp på ett berg, Amandas och mitt berg ;) Men eftersom det va så kallt så ville vi inte ta ut händerna ur fickorna så det lev lite problem där ett tag :D Hehe, men det slutade men att vi båda låg i snön och vi gav upp :) Ist gick vi in och satt oss vid datan, sen gick vi ut med Bella :) Världens sötaste hund! :) När vi kom in så fortsatte vi vid datan och lyssan på musik. Sen vid typ halv sju sju kom Mathias och hämta mig, och självklart såg jag Amandas julklapp när jag gick in i rummet -.-' suck. Men du får den nästa gång vi ses sötnos!! :)

Nu sitter jag och äter choklad och lyssnar på musik (y)
 Vad som sen ska hända vet man aldrig men här kommer iaf lite bilder från dagen :)

 
 ja, jag undrar hur den där saken jag håller i fungerar :o


Amanda försöker äta upp mig! :D<3


Du och jag för evigt? :)<333

Tack för att du gjorde min dag helt underbar! :D<333


Kommentar:
#1: Amanda

Hihi och du gjorde min dag :* <333333333333

2010-01-07 @ 21:24:41
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?