http://ead.blogg.se/

2010-01-27
16:17:16

27 jan 2010

Hejhej,
va lite sur igår därav updateringen ;) Haha. Men det va inte så mycke speciellt heller men en då :) Skit samma. Idag har jag i skolan som vanligt. Vanlig dag med samma tråkiga lektioner x) Började med engelska, so(?), no(?), matte, lunch, so och sen sluta vi :) Skööönt :D Haha, imorgon slutar vi två! Och sen är det nästan heeelg :D Höhö, stör mig så mycket på min skola :o Ibland har jag funderat på att byta till typ Sigtuna eller något men för det första orkar jag inte och för det andra så vill jag inte byta skola igen och det tredje är att man inte känner någon där! :o Haha, okej visst man lär känna folk och så men jag vill liksom inte byta för att nästan alla mina vänner går där ju, i gransäter alltså :) Plus att det bara är 1½ termin kvar? Men men. Sen ska jag iaf kolla på Andra Avenyn, äta och huuum, vet inte (a) puss :*


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?