http://ead.blogg.se/

2010-12-28
17:36:54

Muuusik
Heeeeejsan :)
Sitter och gör ingenting alls... Inte så kul men aaah. Lyssnar på musik gör jag i och för sig men det räknas inte tycker jag!
Va i stallet idag, lite kallt men ändå kul :) Va där i typ tre timmar :o Eller 2½ menmen, kul va det iaf :)
Imorgon ska jag kanske vara med Amanda, men om inte hon kunde så ska jag åka och shoppa med Veronica och Olivia + några andra :) men vi för se hur det blir :p
Har inge mer att skriva nu känner jag :/
PUSS
HAHA

Kommentar:
#1: amanda

Gud så långt hår du har fått nu! :o Fint :D

Men jag tror inte jag kan ses imorgon :/ men det är inte säkert ändå.. alltså åh jag vet inte helt enkelt :( men kan ringa dig imorgon bitti typ? fast det är fel på våran hemtele, men kanske köper comviq ikväll :) <3333

2010-12-28 @ 19:21:12
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?