http://ead.blogg.se/

2010-12-03
20:08:00

fredag
Sitter och kollar på Hitta Nemo. Haha. Eller det är väll John som kollar mest men jag sitter ju i soffan så ja.. I helgen så ska jag packa och julshoppa :D Hehe. Och på söndag är det julmarknad, fast jag vet inte om jag ska gå på den eller inte.. Vi får se helt enkelt :)
Nu börjar Idol, inte något jag brukar se men har inge annat för mig så det blir väll så ikväll.
Skriver kanske mer sen annars blir det imorn♥
Har ångest.. Vill sälja pärlan men tycker fortfarande att det är så grymt kul. Men å andra sidan kör jag inte längre, har liksom ingen att köra med. Och hur kul är det att köra själv liksom? :(
Menmen, är väll bättre att man säljer den då så man får lite mer pengar ;) Men ändå så.. ÅÅHH panik!! :(

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?