http://ead.blogg.se/

2010-12-21
17:54:26

Dadi :]
Är hos pappa nu, kom hit igår men hade ingen dator då :( Men gjorde typ inget heller. eller det va ju skolavslutning och så :D NICE :) Så nu är det jullov. Imorn ska jag till stallet och efter det åker jag till mami igen :) Ska ju fira jul där imorn eftersom John inte kan komma på juldagen :/ Lite tråkigt men å andra sidan får jag öppna mina julklappar tidigare ;D Hehe. Sen på julafton ska jag vara hos pappa :) Synd bara att Mathias inte ska vara hemma hela dagen, eller han kanske kommer på kvällen men ändå :(


Sitter för tillfället och väntar på att hårtrimmern ska bli laddad, ska klippa mig förstår ni :) HAHA, skoja bara (a) Ska klippa Denniz x)
Puss
Farmors katt, när han fortfarande bodde hos oss (a)
Så sööt♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?