http://ead.blogg.se/

2010-12-23
17:53:31

1 dag kvar! :D
Nu är det bara en dag kvar till julafton! :D Woho! Längtar såhääääääääär mycke (a) Hehe.
Men igår hade vi ju "julafton" hos mamma. Fick typ en klocka, parfym, halsband, örhängen, en bok, en almanacka och jag och John fick ett xbox + kinect tillsammans! :) Skitkul mojäng alltså! ;D Haha.

Men nu sitter jag i soffan och kollar på En prinsessas dagbok 2. Har inte gjort så mycket idag. Pappa skulle hämta mig på Genoratorgatan, så ringer han och ba;
Kan du och mamma komma och dra upp mig i diket?
Jag blev helt typ chockad, trodde han skoja med mig först men det gjorde han inte. När vi kom dit hade han typ kört ner i diket och in i en stolpe. Fast han klarade sig heeeelt utan skador (a) Han bara stod och skratta när vi kom dit x) Hehe.
Miss u baby ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?