http://ead.blogg.se/

2010-08-23
18:22:55

hos mamma!
Heelluu :)
Sitter på mitt rum med datan i knät ;) Haha. 
Men iaf, kom till mamma typ 20 i fyra så har inte vart här så länge... Har ätit, kollat på tv och suttit här, vid datan alltså.. x) Men aah, skolan idag va inte rolig, inte för att den brukar vara det men iaf... Först hade vi k-tid, svenska, engelska, språkval och sist so? Äh, tror det va så iaf. Hade lunch där i mellan också.. 
När vi slutade fick jag och Millie panik för vi trodde att vi inte skulle hinna med bussen, men det gjorde vi ;) Hehe. Åå juste, när jag kom hem hitta jag en jättegammal bild på mig och John, den är liksom tagen 2003 :o ↓

                                                                          Heheh ;$

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?