http://ead.blogg.se/

2010-08-02
21:25:19

borta bra men hemma bäst
Hejsan :)
Kom precis hem, eller nästan iaf :9 Har vart hemma i max en timme.. Har inte hunnit packa upp än för jag har lagt över bilderna på datan och pratat med Amanda :D Hon e bara för söt :')
Men aa, när vi va i Sundsvall gjorde vi en hel del, men ändå inte så mycket... Va på Himlabadet, rensade ut pappa-mormors lägenhet, eller ja gammla lägenhet, fiskade och jag tappade, nej förresten den TOG min nya gigg :( Gäddan alltså -.-' Menmen, fick iaf typ fyra eller fem abborrar och en gädda, näst två men den andra tog giggen -.-' Hatar fortfarande honom (a) Haha.
Men orkar inte skriva mer, lägger upp bilder ist :)

Tryck på dom små bilderna ;)


Farmor, Denniz, Pappa, Verinoca och vovvarna i Tönnebro :)


Akira & Prilla i Tönnebro :)


Pip följde också me ;)


Fräsande fåglar och pappa och Veronica i bilen :p


Jag och Olivia :)




Stugan :)


Båtgarage/ "lillrummet" och Dasset (a)


:D

Aa, datan segar sig så det blir fler bilder senare :)

Kommentarer:
#1: Amanda

Nya kameran va? :D den verkar bra ! :D såg nu också att du har ju den på din header haha vad blind jag är :( <33333

2010-08-02 @ 22:25:32
#2: Moa

åh fett kuul!! lyllos er! ;D <3

2010-08-04 @ 21:26:24
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?