http://ead.blogg.se/

2010-04-27
16:57:32

no money
Har inga pengar kvar på mobilen så kan inte svara på sms:n ni skickat :'(

Men till dagen då.
Började med so och efter det svenska, slöjd, lunch, svenska igen och sist profil. Skulle slutat fyra egentligen men vi fick sluta en timme tidigare om man va klar :)
Då tog jag tre bussen hem och har vart hemma i typ en timme nu, och då har jag inte hunnit gjort så mycket heller, typ ätit? Och nu sitter jag här :)
Vad jag ska göra sen vet jag inte så vi får se, Johanna har kommit hem från Thailand nu så hon kanske kommer hit! :D Men om hon inte kommer idag så kanske hon kommer imorgon ist! :)
Aa juste! På tal om pengar där uppe, ↑ ska dom ta bort 50-öringarna så man börjar att ha 2 kronor ist? :o
pusspuss♥

Kommentarer:
#1: Anonym

det där med kronorna stämmer! det är fett skumt

2010-05-01 @ 16:17:13
#2: emelie

sv: haha ofta!? :o aa, verkligen (a)

2010-05-02 @ 13:20:04
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?