http://ead.blogg.se/

2010-04-10
15:25:57

hemma igen.

Hejhopp!
Är hemma ígen nu! Skit skönt verkligen :) Saknat missarna så sjukt mycke! :$ Men till resan då,
Vi åkte ju i onsdags kväll till Tallinn och kom fram på morgonen efter typ vid tio? Då gick vi och leta hotellet vi skulle bo på och till slut hitta vi det (a) Det va ett jättefint hotell med pool och massa saker :) Så John och jag bada typ 90% av tiden vi va där. hehe. Men iaf, innan vi fick checka in, heter det så? Aja, vi säger det. Innan vi checka in så gick vi runt inne i själva Tallinn. Åkte en såndär konstig buss som inte hörlurarna funka på, asså man kunde inte få dom på svenska!? :o Fick lite damp när allas funka utom mina -.-' Sen när vi äntligen fick checka in så bytte jag och John om på en gång och gick och bada, fast vi va tvungna att gå upp till rummet igen bara för att man va tvungen att vara 16, och jag sa att jag va 15 -.-' Men det tog inte lång tid tills mamma och Stellan va klara och vi kunde gå ner :) Sen bada vi typ till tio och sen stängde poolen :)
Dagen efter så gick vi och åt frukost och sen gick vi upp och packa ihop alla saker som vi skulle ha med oss och så bytte vi om till badkläder och checka ut och sen fick vi bada hur mycke vi ville! :D (a) Så vi badade från 11 till typ tre :) Sen gick vi till båten igen och gick typ bara runt :) Men typ vid fem så gick mamma och jag till buffet och åt och Stellan och John till någon Grill House? Tror det hette så :) Efter maten så gick jag till parfym affärn och kolla på parfymer (a) Köpte en parfym, eller asså det va en och samma parfym men det va två små flaskor. Aja hoppas ni fattar :) Sen gjorde vi inte så mycket, va typ i hytten och kolla på talang :p Sen gjorde vi inte så mycket mer, jag kollade på en film och mamma och Stellan va ute och gick, på båten asså. 
Men imorse vakna jag av att någon prata i högtalarna, va så trött så jag ville INTE gå upp, men jag va tvungen för vi skulle gå och äta -.-' Vi kom till Stockholm igen vid tio ungefär och då tog vi tunnelbanan till kunsträdgården och sen buss till Skeppsholmen, där bilen stog :) Sen åkte vi hem och jag satt mig vid teven och sen här! (a)
Orkatr inte lägga upp bilderna nu men det kommer nog ;)
  




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?