http://ead.blogg.se/

2009-09-10
15:22:27

Skolan idag...

Hejhej! :)

Ibland fattar inte jag hur dom tänker, skolan asså?! Sätta en idrottslektion direkt på morgonen!! Det är ju heelt sjukt ju! ;o Aja, det hade vi iaf... Mitt på morgonen när det va MINST -20° ute så ska man vara ute och springa i 25 minuter! Det är ju sjukare en sjukast, tycker ni inte det?! Det tycker jag iaf.
 Aja, nu ska jag sluta klaga :)
 Vi slutade tio i två och vi hann till och med tio i bussen :D .Haha.
Träffade Frida idag också :) Det va länge sen nu, hon skulle ju liksom kommit förra veckan till Lugnet men det kunde hon inte, och inte Johanna heller för den delan :( Men nästa vecka hoppas jag att hon kommer :)
 Va typ jätte hungrig när jag kom hem eftersom det va ärtsoppa i skolan ;o korrkade skola.. Så då åt jag nudlar hemma ist :) Mycke goooodare! :D Hum, nu ska jag nog ut och göra något... Skriver kanske lite mer sen :)
pöss♥


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?