http://ead.blogg.se/

2009-09-26
18:30:16

Ridit med Johanna :D<3

HejsanHejsan :D

Vaknade typ vid tio i nio idag :) Men gick inte upp då, det gjorde jag typ vid nio. Haha. STOOOR skillnad ;) Menmen, klädde på mig och gick ut och väckte Johanna :) Hon va typ jätte trött (a) Hehe. Men iaf, sen åt vi typ frukost och jag bytte kläder till ridkläderna :] Och sen typ vid. hum, äh jag vet inte men Mathias skjutsa iaf oss till Johanna så hon skulle kunna byta om hon mé. När hon hade gjort det så tog vi bilen till stallet :D
Jag gick och hämta Carizma och Johanna hämta Tony :) Vi borsta dom och sadla och lalala.. Sen red vi iväg (a) Vi kom typ 100 metar, om äns det innan Tony börja snurra runt och då börja typ Carizma hålla på och backa och skit.. Haha, men tillslut så gick dom framåt ;) Vi hade bestämmt att vi skulle rida till Lugnet och säga hej till pappa och dom men när vi kom dit hade dom åkt iväg ;o Aja, vi red upp till Micke och Peggy ist då och hälsa på dom :) Jackie red på Carizma :) Hihi. Sen påväg häm så galopperade vi upp för burmaleden och det gick skit fort! :D Sen när vi kom tillbaka till stallet så sadla vi av och borsta och de och sen ut i hagen igen :)
Sen åkte vi hem till Johanna igen och efter det så skjutsa Malin hem mig och Johanna till Bålsta :)
Tog tyvärr inga bilder men det får gå iaf ;)
TACK FÖR EN SUUUUPER DAG JOHANNA :D♥
puussssss♥

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?