http://ead.blogg.se/

2009-09-21
21:15:44

21 september 2009
HejsanHejsan!
Tänkte skriva lite kort om dagen :)
Hade ju sovmorgon till nio men gick upp ungefär samma tid iallafall :) Men han ändå inte göra något annat än det vanliga :p Men men, bara jag hinner sminka mig så är jag nöjd! (a) Men jag kände mig faktiskt väldigt duktig i torsdag, jag gick ju till skolan utan smink. woho! Det är typ första gången sen jag börja sminka mig på "heltid" eller vad man nu kan säga (a) Men men, tillbaka till dagen.
När jag kom till skolan så hade vi typ klasstid  och lalala.. Men sen typ på engelskan så satt jag och smsa med Jocke men han fatta inte vad jag mena med det jag skrev och jag tänker det skriva det här heller! :) Och sen så fråga Maddis typ han, eller ja, tänker inte skriva det men skit samma.
Jag säger bara en sak till dig Maddis! Jag tänkte faktiskt fråga honom själv! :p Men aja, det blev gjort iaf ;) Men du behövde inte fråga det där andra ;o Hehe. Ska inte avslöja mig nu :) Och ni kan ju försöka tvinga mig (6) Mahaha. Men sen hade vi typ lunch eller något sånt :) Men sen typ så hade vi matte och språkval och sen slutade vi. Sen när jag kom hem så gjorde jag typ ingenting...
Kollade på Färgan3 precis men nu ska jag nog kolla på Kändisdjungeln :)
Pyssss♥





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?