http://ead.blogg.se/

2009-09-23
19:02:38

23 september 2009

Helluuu Bloggen!

Gick upp vid halv sju idag! :) Egentligen en halv timme för sent men men, jag hann med det jag skulle iaf, kanske lite stressigt men jag.. (a) Haha. När vi hade kommit till Sigtuna stationen så hitta jag inte mitt busskort! Leta typ genom hela väskan 100 gånger och jackan lika så... Men jag visste att jag hade lagt det i fickan men det låg inte där ;o Aja, fick betala istället när den kom den kom. Efter typ tio minuter på bussen så kom jag på att jag brukar lägga busskortet i ärmen när jag väntar på bussen så jag kände och då låg den där! Hehe. Jag kände mig väldigt  duktig då! :) Men men, när jag kom till skolan så hade vi typ engelska och sen hade vi so prov! ;O Hoppas det gick bra iaf :) Sen kommer jag inte ihåg vad vi hade? Eller jo, no, svenska, språkval och so, igen och sist matte. Hehe, det va typ skoldagen (a) Och eftersom jag inte han med halv fyra bussen så blev det fyra bussen ist -.-' men men, jag överlever! :D Och vill ni veta varför? :D VI ÄR LEDIGA IMORGO OCH PÅ FREDAG!!!! :D Haha, längtar tills på lördag för då ska jag till stallet med Johanna och rida :) Kuligt kuligt!
Nej, nu ska jag inte sitta här nå mer! :)
Puuussssss♥


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?