http://ead.blogg.se/

2009-09-22
18:12:52

22 september 2009

Hej bloggen!

Började som vanligt idag, kvart över åtta alltså :)
Började med so tror jag det va ;s Men sen hade vi typ svenska och sen slöjd, tråkit!
Skulle egentligen ha slutat fyra idag men fick sluta två för att vi inte hade någon profil :D Haha, det va bara skönt! (a) Fast ändå inte, va ju tvungen att stå ute i typ tjugo minuter och vänta på bussen, PLUS att det va skiit kallt! Suck...
Hatar att det börjar bli vinter igen, fast å andra sidan så är det ju ganska mysigt och man får ju julklappar, men det är det bästa! Att det ska vara kallt och skit?, NEJ tack!! Usch! Tillbaka till dagen, när jag kom hem så va jag själv hemma ett tag :) Ganska skönt faktiskt, det va typ flera hundra år sen jag va hemma själv efter skolan ;(
Gjorde nudlar och åt godis, tjockis som jag är :) Har typ inte gjort så mycke mer ;s Kollat på tv och smsat, aa typ det :) Sen ska jag typ inte göra nått roligt, kolla på tv och hålla på med datan, trot  jag (a)
PözZ


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?