http://ead.blogg.se/

2009-10-29
21:47:41

Va med Amanda idag :D<333

Hejsan! :)

Va med Amanda idag från halv 12 till 20 i fem typ :) Riktigt roligt ju (y) Eftersom jag inte har träffat henne på ett tag nu så va det extra roligt :D Haha, vi gjorde inte så mycke men typ gick till affärn, fotade, satt vid datan och kollade hur jag skulle se ut i brunt hår x'd Men man behöver inte göra så mycke för att vi ska skratta (a) Haha.

Men sen när jag kom hem så tyå åt jag och duschade Akira och följde med Mathias som skjutsa Ali till Bro sen när vi kom till bålsta åkte vi till Johanna en snabbis och sen in på ica och köpte ben and jerrys :D MUMS! Och nu sitter jag här i soffan och kollar på tv :) Något pogram på 4:an som typ handlar om några som ska sitta i ett fängelse i typ en vecka och lalala... Fattar inte så mycke men det funkar (a)
puss!♥


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?