http://ead.blogg.se/

2009-10-20
17:55:58

Sluta kl FYRA ;o

Hejsan Hejsan!

Kom hem för en liten stund sen :) Eller ja typ iaf men skit samma :)
Vad jag ska göra nu vet jag inte exakt men något blir det iaf ;) Haha, och om det blir något roligt så skriver jag det sen antar jag?

Menmen, skolan idag sög verkligen! USCH säger jag bara :p Slutade liksom kl fyra! Det är sjuktm, tycker jag :) Sista lektionen va profil som va i två timmar -.-' men det va iaf bättre än att ha dans! Höhö, det är inte för att jag är lat eller något men asså dansa som man typ gjorde för 100000000000 år sen?! Vilken av dagens ungdomar gillar det liksom? Inte jag iaf! :)
Men typ vid lunch åkte jag in till centrum och köpte ett busskort :) Sen åkte jag typ tillbaka och åt med linnéa :) riktigt trevligt faktiskt (a) Haha.
Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer ;s
puuusss♥


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?