http://ead.blogg.se/

2009-10-03
19:13:55

regn regn och åter regn!

USCH USCH USCH vad jag hatar regn! BLÄÄÄÄÄÄ säger jag bara! Jag blir så arg! :( Man blir så trött av det, man sitter ju bara inne och inte gör något alls!? Och bara för det känner man sig så lat :( Och i vanliga fall så är jag inte det :) eller? (a) Haha, okej kanske lite men inte så här mycke! FYFAN! USCH USCH USCH USCH USCH USCH!!

Men okej, lite om dagen... Jag gick upp typ vid kavrt över nio? Gjorde inte så mycket då men sen började vi stapla ved :) Haha, det va innan det regna! ;o Aja,  sen typ en halvtimme efter så började pissvädret och då va vi bara inne typ, eller ja, tills vi åkte och handla asså (a) Mer har jag inte gjort, typ. Men nu vet ni att jag lever iaf :)
puuusssss♥
 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?