http://ead.blogg.se/

2009-11-16
21:18:05

ny vecka,

Hej hej härliga måndag! :)

Sitter och försöker få Amanda att förstå att hon är bäst! :D Vilket inte går så bra men hon lär sig väll någon gång (a) <333

Men iaf, åkte hem till pappa idag efter skolan eftersom jag glömde än grej här hemma :) Men imorron åker jag till mamma :)
Men ja, förutom skolan har jag typ inte gjort något alls... suttit hemma och tråkat och brytit min tå typ!! :o Det gör skit ont och jag kan typ inte gå! :'( Stackars lilla mig! (a) Haha nejdå men onte gör det iaf!
Men nu ska jag typ gå och göra något annat.. och bloggar nog inge mer ikväll så jag säger väll god natt på en gång då ;)
puss och go natt :)♥


Kommentar:
#1: amanda

Du är bäst! :'d <333333333333

2009-11-17 @ 18:07:27
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?