http://ead.blogg.se/

2009-11-18
18:13:50

man kan inte smsa eller ringa! :o

Det här är inte bra! Inte bra alls! :o Man kan varken ringa eller smsa :'( Det är hemskt ju! ;o
Men men, jag hoppas att man kan det snart igen! :)

Skolan idag söööööööööööööööög verkligen!
 Har typ vart irriterad hela dan, inte vart det minsta glad ;( Eller jo, att sluta va helt okej, men det händer ju bara en gång om dagen så...
Iaf, efter skolan så stog jag och vänta på bussen i typ en halv timme och sen åkte jag in till centrum och köpte ett busskort, när jag tröck på den där grejjen som man får en nummer lapp ur? Aja, den saken iaf. Jag hade nr 44 och då var det nr 33! Gissa om jag blev arg eller?! -.-' Suck säger jag bara..
Men nu ska jag iaf gå och göra något annat :)
puss på dagen ♥

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?