http://ead.blogg.se/

2009-11-29
13:12:41

jag hann faktiskt inte! :D

Hejhej! :)

Hann inte skriva mer igår än det där korta på morgonen.. "/ Men iaf, berättar lite nu :)
Jag, pappa och Veronica åkte till Ikea i Uppsala vid typ ett? Köpte några byråar till mitt rum som sängen skulle stå på och sen åkte vi till Biltema, Rusta och någon blomaffär xd När vi kom hem sen så började jag bygga ihop sakerna och sen när jag kom till den sista lådan på en av byråarna så var den trasig! :o Och det syns skit tydligt :'( Blev typ jätte arg! (a) Men pappa ska åka tillbaka med den i veckan hoppas jag :) Sen vid typ halv tolv gick jag och la mig...
Men idag gick jag upp halv åtta! :o Känner mig duktig (a) Men då byggde jag iaf ihop den sista grejjen som jag inte orka göra igår :) Sen så städa jag undan på rummet så vi kunde fixa klart med sängen :) Men jag har inte flyttat över alla kläder än, eftersom jag ändå ska byta den trasiga byrån mot en hel. ;)
puss<33

 
nja, kanske inte bästa bilden men man ser ju iaf lite ;)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?