http://ead.blogg.se/

2009-11-04
18:19:43

jag blir så arg -.-'

Hejsan Hejsan!

Sitter och gör något quiz på facebook ;) Eller heter det så? Aja, något slags "test" gör jag iaf (a) Hehe. Men idag har jag iaf vart i skolan. Suuuuuuuuuuuuug! Hatar skolan, och framförallt min engelska grupp! :o

Jag: jag skriver om skottlands speciella maträtt!
Michaela & Yuphin: okej
Ett tag senare...
Michaela: du kan skriva om det här också!
Jag: VAAH?! :o
Michaela: Ja, du kan ju inte bara skriva om den speciella maträtten!
Jag: Det kan jag ju visst det! :o
Michaela: Men då är det ju inget grupparbete?
Jag: Okej?

Vad sur jag blir! Och sen när vi skulle sluta kommer hon med ett helt berg med papper!

Jag: ööh? varför så mycke papper? :s
Michaela: Därför vi ska prata mycke.

Asså om dom tror att jag tänker säga så fucking mycke tror dom så jävla FEL! :D
puss :)♥


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?