http://ead.blogg.se/

2009-11-13
21:32:09


 
 Jag vet inte vad jag ska göra,
jag vet inte vad jag ska ta mig till.
Ska jag säga som jag tycker eller bara vara tyst?
Det är så mycket jag vill men så lite jag vågar..
 Jag är en sån människa som inte vill såra folk,
 men ändå så vill jag inte va din lilla "extra" kompis
 som bara duger tills dina äkta vänner kommer. 
Jag trodde att du va min äkta vän, du va det, men inte
nu längre. Vi kunde prata om allt men inte nu längre...
Allt blev så konstig, du säger en sak, andra säger
en annan sak. Jag orkar inte det här längre, jag vill
göra något åt saken, men jag kan inte..
Jag önskar ibland att jag skulle vara en sån person
som bara kan gå fram och säga vad jag tycker.
Det kanske inte kommer gå så bra, men
jag ska iallfall försöka.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?