http://ead.blogg.se/

2009-11-14
21:03:11

Barkarby

hejsan hejsan!

Har vart i Barkarby, Väsby och Eurostop (stavning?) idag :)
Pappa och Veronica skulle köpa en ny data eftersom deras har fått svininfluensan (a) Haha, kanske inte men det är fel på den iaf :p Så först åkte vi till Media Markt och Expert och kolla sen till Net on Net och där köpte dom en. Va jätte fin faktiskt :) Men det va inte samma data som det visade på kartongen som den i kartongen så dom ska typ åka tillbaka imorgon eller något sånt :] Jag vet inte men skit samma :)
Sen åkte vi Väsby för att Olivia skulle köpa skor och en jacka, jag hitta däri mot ett linne :) Kommer väll någon bild på den snart men inte nu ;) Sen till Eurostop och handla mat, som va det tråkigaste men skit samma :) Sen när vi kom hem så lagade jag och Olivia mat *stolt* Tacos blev det som jag ville (a) Och nu sitter jag här typ, kollar bloggar och lite annat.
Puss♥


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?