http://ead.blogg.se/

2009-11-13
19:47:19

äntligen fredag! :D

HejHej :)

Det blev inget yill inlägg igår eftersom internet inte funka på kvällen :( Men jag gjorde ändå inget speciellt så det gör inget (a)
Men idag kom jag iaf hem 20 i fyra ungefär :) Sen satt jag vi datan men precis när jag skulle trycka på "spara & publicera" så sluta internet funka igen så det blir ett nu ist :) 
Johanna kom vid halv sju kanske? Något sånt va det iaf :) Och då visade hon skorna hon hade beställt, dom va as fiina! :D Framförallt dom högst upp (a) Kolla på dom här om du vill ;) Sen vat jag inte vad vi ska göra... Typ äta och sen kolla på Idol kanske? Vi får se :) Men jag ska iaf va med Johanna och Mathias! :D
Puss♥


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?