http://ead.blogg.se/

2009-11-30
17:55:31

30/11-09

Hejhejhejsan :)
Hade sovmorgon idag så jag gick upp kl halv sju, som jag brukar men än då (a) Känner mig ganska stolt faktiskt för jag han duscha, sminka mig OCH äta! :D Jag brukar ju liksom inte hinna äta i vanliga fall men idag gjorde jag det plus att jag duscha liksom! :D yeeey! Sen gick jag upp till bussen och lalala. I skolan var allt som vanligt, tråkit alltså! Fast lite extra tråkit idag :( Men skit samma, när jag slutade så tog jag bussen till centrum där Mathias skulle hämta mig :D Sen skjutsa han mig till mamma :) Eller ja, först åkte vi till eurostop för han skulle köpa några täckbyxor eller vad det va men stadium var stängt... "/ sen åkte vi hem ;) Till mamma alltså (a) Och nu har jag precis ätit och nu sitter här :) Vad jag ska göra sen vet jag inte men något blir det iaf :]
puss på rumpan ;)<33


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?