http://ead.blogg.se/

2009-03-25
17:40:43

Jag hatar dig!
Det är mycket jag skulle vilja säga till dig, som jag inte gör eftersom du då skulle gå till din lilla mormor och säga det och då skulle jag få ett helvete... och det orkar jag inte med. Det skulle vara bättre om du va som en normal människa som tål att inte vara bäst hela jävla tiden. Men det är du ju inte.. Så fort du vill ha något så går du ner till din lilla mormor och säger att alla  andra har det så att du också kan få det.. Tex den gången när du gick ner och sa till lilla mormor att jag och alla andra i familjen förutom din bror och DU hade en egen tv boxer i sitt rum, men har jag det?! NEJ, men du säger det för då vet du att ni också kommer att få en, som ni nu tydligen ska få, då är det alla utom jag som har en. Men igentligen bryr jag mig inte så mycket eftersom jag inte är en sån nörd som DU är. Det ända du gör är att sitta vid datorn, teven eller ditt lilla ds. Men det som irriterar mig mäst är nog att du alltid försöker vara så jävla "cool" när jag eller Lisa har kompisar hemma men när du är med dina små kompisar så leker du med barbie och gosedjur i skogen, eller den där jävla strumpan med ris i som du har gjort. Asså seriöst, väx upp! Jag förstår mig inte på dig ibland...Går lixom med 10 centimeters höga klackar ena dagen och andra dagen leker du med dockor(?) Plus att du går och tar mina saker och sen går du ner till lilla mormor och säger att det är jag som har tagit den av Dig!? Allt du gjort mot dig kommer du att få tillbaka.. När vet jag inte men du kommer inte gilla det... Och kom ihåg, det är inte bara mitt liv du förstör utan Lisa's också för varje gång du är där nere så blir lilla mormor helt dum i huvudet, kanske inte mot dig men mot Lisa, sånt du inte märker. Lilla mormor  tror att du är en lite ängel som bara är snäll hela jävla tiden och aldrig gör något dumt, men igentligen är du en lite djävul, en stor djävul. Om du läser det här så kommer du ju såklar visa det för någon, men jag bryr mig inte den här gången för alla föräldrar tjatar alltid om att man ska säga som man tycker och den här gången så har jag gjort det, visst jag säger det inte men jag skriver, men det är väll typ samma sak(?). Och en grej till;
Jag hoppas verkligen att DU läser det här så du förstår vad du håller på med..

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?